Ügyfélszolgálat: +36 30 841 0577 (H-P: 8-16)

  • Főoldal
  • Rólunk
  • Szállítás
  • Gyik
  • Elérhetőségek
  • Generálkivitelezés

Fontos: Cégünk kizárólag Tápiószentmárton 50 km-es körzetében és Budapestre vállal kiszállítást.

Gyik

Regisztráció

Kötelező regisztráció nálunk nincs, de regisztrálni érdemes, hogy gyorsabban le tudd adni rendeléseid.

  1. Hogyan rendelhetek?
    Első lépésként regisztrálj a jobb felső sarokban található Belépés -> Regisztráció linkre kattintással. Töltsd ki a megjelenő adatlapot.
    Ezenkívül fogadunk rendeléseket úgy is, hogy nem regisztrálsz, ebben az esetben ki kell tölteni az űrlapot, és már vásárolhatsz is.
  2. Kötelező regisztrálni?
    Kötelező regisztráció nálunk nincs, de érdemes regisztrálni, hogy gyorsabban le tudd adni a későbbi rendeléseid.
  3. Hogyan kérhetek ajánlatot egy termékre?
    A kívánt terméknél add meg azt a mennyiséget, melyre ajánlatot szeretnél kérni, majd kattints az „Érdeklődjön” gombra, vagy tedd kosárba a termékeket, amikre ajánlatot kérnél. Ezt követően add meg neved, e-mail címed és telefonszámod, és kattints az „Elküld” gombra. Az általad megadott elérhetőségek egyikén visszajelzünk Neked az aktuális ajánlatról.
  4. Hol nézhetem meg milyen ajánlatkéréseim / rendeléseim voltak és mi a státuszuk?
    Profilom, és a Megrendelések menüpontra kattintva követheted nyomon megrendeléseidet, illetve e-mailen folyamatosan tájékoztatunk a rendelés állapotáról.
  5. Hogyan történik a fizetés?
    A fizetés úgy történik, hogy a rendelés beérkezése után munkatársunk felkeres és küld egy visszaigazolást és egy díjbekérő nyomtatványt, melyekre hivatkozással át tudod utalni a megrendelt termékek összegét cégünk bankszámlájára.
    Bankszámla számunk: 11742025-24434962-00000000
    Az összeg beérkezése után arról előleg számlát állítunk ki, amit e-mailben juttatunk el hozzád. A termékek kiszállítása után elkészül a tételes végszámla, melyet szintén e-mailben juttatunk el hozzád. A megrendelés onnantól aktualizálódik, amint bankszámlánkra beérkezett az összeg.
  6. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?                                                                                                                      Rendelésedet a megrendelés időpontjától számított 4 munkanap alatt igyekszünk teljesíteni. Amennyiben nincs készleten az általad kiválasztott termék, és nekünk is be kell rendelnünk azt, ez az idő meghosszabbodhat. Legtöbbször erről tájékoztatást is adunk.
  7. Házhozszállítás esetén mik a szállítási költségek?
    Mivel a gyártók különböző költségekkel szállítanak, valamint raklap és daruzási díjak is felléphetnek a szállítási költségeken túl, ezért kollégánk felkeres Téged a rendelés beérkezése után a költségek egyeztetése céljából. Amennyiben a GLS futárszolgálattal rendeled meg csomagját, abban az esetben a „Szállítás” menüpontban tájékozódhatsz.
  8. Hogyan vehetem át a megrendelt termékeket?
    Cégünk webshopként működik, ezért előre egyeztetett időpontban van lehetőséged személyes átvételre, vagy házhozszállítással szolgálunk ki.